Včera som v súvislosti s thrustrami spomínal mŕtve ťahy, dnes ich spomeniem opäť. Tentokrát v súvislosti s piatkovým workoutom. Nebude ich veľa, no budú ťažké, po amerikánsky povedané „fucking heavy“. No keďže je dosť možné, že si tieto slová čítajú aj neplnoletí, nebudem tento výraz prekladať do slovenčiny.

Koniec koncov, mládež naša tomu výrazu rozumie možno lepšie ako my narodení v minulom storočí. Naivne sa môžme tváriť, že rozumejú najmä slovu „heavy“, no fakt, že každé štvrté dieťa vo veku 11-12 rokov poslalo niekomu svoju nahú fotku, veľký priestor na naivitu neponúka. A tak si radšej skontroluj svojich „pokecových“ kamošov, aby si kvôli nim neskončil/a v base.

Ak však máš silné masochistické sklony a láka Ťa zažiť nejaké to dobrodružstvo vo väzenských sprchách, tak si to príď najprv vyskúšať v piatok na tréning. Garantujem Ti, že pri behu po prvých deadliftoch, sa budeš cítiť ako po silnej väzenskej mydlovej párty. S tým rozdielom, že Tvoj spodný chrbát pocíti silu mŕtvych ťahov, a nie ťahov dlaní Tvojich spoluväzňov.

Iným slovami povedané, piatkové mŕtve ťahy majú byť tak ťažké, aby sa aj tí najväčší odporcovia behu tešili na to, že si môžu zabehať. Verím, že si z dnešného komentu zapamätáte najmä toto posolstvo…

For Time:
Run 400m
5 Deadlifts (160/125)
Run 400m
4 Deadlifts
Run 400m
3 Deadlifts
Run 400m
2 Deadlifts
Run 400m
1 Deadlift

Deadlifty sú v podstate ako pánske sprchy, vždy si pri nich musíš dávať pozor na chrbát…