Pracovný týždeň má väčšina z Vás za sebou. Tešíte sa na víkend, na sobotu. Na to, že nebudete vstávať s otravným zvukom budíka, že si budete môcť nakúpiť čerstvú, ale predraženú zeleninu a ovocie v najčerstvejšom markete v meste a dopriať si po nákupoch rovnako predraženú ale najhipsterskejšiu kávičku, poprípade obed. Potom si však začnete v hlave prehrávať čo všetko za ten víkend „musíte“ stihnúť. Musím nakúpiť, navariť, oprať, poupratovať, vyvenčiť psa, vyvenčiť deti, nezabiť svokru, musím ísť na tréning…Pravdou však je, že nemusíš vôbec nič, resp. svoje zmýšľanie by si mal zmeniť z „musím“ na „môžem“ a odbremeniť sa tak od zbytočného tlaku, ktorý na seba vytváraš. Psa nemusíš vyvenčiť, prinajhoršom Ti oští topánky, ale Ty máš toho psa rád (a svoje topánky ešte radšej) a máš ho preto, že ho môžeš venčiť. Sú ľudia, ktorí také šťastie nemajú, lebo všetky psy v ich okolí sú besné a venčia sa samé. Upratovať tiež nemusíš, ale môžeš, pretože máš čo upratovať. A na ten tréning tiež nemusíš ísť, ale pre svoje dobro môžeš. Pretože môžeš spraviť niečo pre svoje zdravie, môžeš sa niečo nové naučiť, môžeš sa v niečom zdokonaliť.
V tom sobotnom napríklad v power snatchoch. Nie sú síce s ťažkou váhou, ale môžeš sa zlepšiť v ich nadväzovaní. Ak Ti Tvoje ego nahovára, že snatche máš dokonalé, môžeš svoju pozornosť obrátiť na výpady s držaním činky vo front racku. Open je za rohom, výpady Ťa zrejme neminú! A ak si aj v ich prípade presvedčený, že nie je čo zlepšovať, tak Ti to buď veľmi rýchlo vyvrátime, alebo sa budeš snažiť zdokonaliť svoj šplh na lano. Nie preto, že by si musel, ale preto, že môžeš!!!!

AMRAP 10:
5 Power snatches (42,5/30)
10 Front Rack Lunges
1 Rope Climb

Každého motivuje niečo iné, niekto robí crossfit kvôli zdraviu, niekto kvôli egu, niekto kvôli instagramu, podstatné je, že máš motiváciu sa zlepšovať a byť každý rok lepší, silnejší a hlavne zdravší.