Kým v sobotu ste mali v podstate času koľko sa Vám zachcelo, v nedeľu Vám ho striktne vymedzíme a posvietime si na to, do akej miery dokážete byť v relatívne krátkom časovom úseku efektívni, a vlastne aj vytrvalí.

K dispozícii budete mať tri štvorminútové intervaly, medzi ktorými Vám doprajeme vždy dvojminútovú pauzu. Keďže štyri minúty sú dosť dlhá doba, trochu Vám to uľahčíme tým, že v každom intervale sa budete venovať len jednému cviku. Tým docielime, že Vašu pozornosť nebude narúšať nič iné a teda by Vaša efektivita mala dosahovať vrchol výkonnostnej krivky.

Podobný pocit ako keď pri sexe myslíš na mŕtve mačiatka, len aby si svoju „krivku“ udržal, čo najdlhšie v pozore. A práve mačiatka môžeš skúsiť aj počas nedeľného workoutu, aby si sa čo najdlhšie udržal vo vyskakovaní na box, pri KB swingoch, alebo pri preskakovaní z výpadu do výpadu.

AMRAP 4 of:
Box Jumps
rest 2mins
AMRAP 4 of:
KB Swings
rest 2mins
AMRAP 4 of:
Jumping Lunges

Ak by mŕtve mačiatka nepomohli, skúste „soft kitty, warm kitty“ song…