“Učiť sa, učiť sa, učiť sa…”, povedal raz jeden bradatý pán, na ktorého zabalzamované scvrknuté pozostatky sa chodia pozerať davy ešte do dnes. Mnohí ani nevedia prečo, ale jednoducho tam chodia, pretože tam chodia všetci. Rovnakým spôsobom sa dá pristupovať aj k tréningom, buď tam chodíš len preto, že tam chodia takmer všetci, alebo práve kvôli tomu aby si sa niečo naučil, resp. v niečom zlepšil. Ja pevne verím, že pre markantnú väčšinu z Vás platí druhá možnosť a jednoducho prahnete po tom aby ste sa každým tréningom zlepšovali. Samozrejme, pri workoutoch akým bola minulý týždeň Eva, je toho priestoru na učenie menej, no takých workoutov nie je za týždeň veľa. Presným opakom bude aj stredajší tréning, kedy budete mať na zlepšovanie sa priestoru viac než dosť. V päťkolovom workoute si určite každý z Vás nájde minimálne jeden cvik, v ktorom sa dokáže zlepšiť. Pre niekoho to budú double undre, niekomu sa možno podarí zvládnuť striktné zhyby s menšou pomocou expandra ako obvykle, a niekto spraví možno ďalší krok v zlepšení mobility svojho drepu a v neposlednom rade, budete mať aj priestor na vylepšenie si času na 200m beh, keďže po každom kole budete mať minútovú pauzu. Možností máte viac než dosť, je len na Vás ako ich využijete.

[wod]5 Rounds For Time:
30 Double Unders
10 Strict Pull Ups
30 Air Squats
200m Run
-1min Pause[/wod]

Mnohí z Vás túžia po svojom prvom zhybe, niektorí na to však idete zo zlého konca. Ak chcem jedného dňa zvládnuť zhyby vo workoute, musím najprv zvládnuť striktné zhyby, tu je pár cvičení, ktoré Vám k nim pomôžu: