V druhý sviatok zaláskovaný dostane priestor Vaša relatívne čerstvá láska, striktné zhyby. V poslednej dobe ste sa s nimi stretávali častejšie ako inokedy, a som viac než presvedčený o tom, že Váš vzťah k nim je čoraz vrúcnejší.

Preto im dáme opäť priestor vo workoute, ktorý bude tak trochu pripomínať ten z minulého pondelka, a tak trochu aj benchmarkový workout Cindy. Keďže Vaše city k striktným zhybom sú čerstvé a teda plné vášne a odvahy experimentovať, môžme si tento odvážny prienik dvoch workoutov dovoliť. Na iný dvojitý prienik si radšej ešte počkajte.

Podobnosť so Cindy sa v tomto prípade postará o počet opakovaní v jednom kole a o časové ohraničenie workoutu, skúsenosť z minulotýždňového workoutu Vám zase pomôže lepšie sa vyrovnať s kombináciou striktných zhybov a klikov. Určite tomu pomôže aj fakt, že tentokrát nebudete musieť spraviť 50 zhybov za sebou, ale si ich pekne rozložíte na minimálne 10 kôl, áno minimálne…

20 min. AMRAP:
5 Strict pull-ups
10 Push-ups
15 Air squats

Toto je Cindy priatelia, Strindy spoznáte už zajtra…