„Očakávaj neočakávané“, hovorí sa, a nie len v crossfitových kruhoch. Ono sa to povie veľmi ľahko, realita je však často o niečom inom. Veľmi ľahko si to môžeš vyskúšať v praxi. Keď Ti niekto túto „múdrosť“ najbližšie šplechne do tváre, daj mu facku, alebo ho kopni medzi nohy a spýtaj sa ho s úsmevom na tvári, že či to očakával?! Prídeš síce možno o jedného známeho, ale on si zrejme do smrti zapamätá, že očakávať neočakávané nie je také jednoduché. Ty máš síce oproti bežným smrteľníkom výhodu v tom, že je Tvojou vášňou crossfit a každý deň v podstate zažívaš nové a hlavne neočakávané pocity, ale pri pohľade na utorkový workout si uvedomíš, že ani Ty ešte nie si pripravený na úplne všetko. Dvadsať minút striedania 20tich medball cleanov so 60timi double undrami nebude len testom Tvojej fyzickej kondície, ale rozhodne aj testom Tvojej mentálnej sily a odolnosti. Ideálne by bolo aby si mal obe kondície v rovnováhe, ale je možné, že slabé kusy zahodia medball cez celý gym už po 10 minútach a tie ešte slabšie švihadlo už po piatich. V utorok jednoducho nebude stačiť len „zúčastniť sa“, v utorok budeš musieť vydržať až do konca, a ten príde až po dvadsiatich minútach, tie predčasné sa zajtra nerátajú…

AMRAP 20:
20 Medball cleans (9/6)
60 Double Unders

Medball cleany nerobievame vo workoutoch často, čo je dosť škoda, pretože ide o veľmi komplexný cvik, ktorý zlepší Vaše wall bally a cleany s činkou. Osviežte si preto pamäť ako by mal ten MB clean vyzerať.