Do tretice všetko dobré, zvykne sa hovoriť. Vyskúšame, uvidíme. Tento týždeň už máte za sebou dva workouty AMRAPového charakteru. V sobotu príde na rad ten tretí, do určitej miery podobný tomu z pondelka. Podobnosť je to však čisto náhodná, aj keď ja na náhody neverím, vy ale môžete, v tomto prípade dokonca musíte. Bude mať dvadsať minút, a každé kolo budete začínať 400m behom, samozrejme len sa predpokladu, že to počasie dovolí, keďže predpoveď veľmi priaznivo nevyzerá. To nám ale až tak neprekáža, keďže alternatívy máme minimálne dve. Všetci viete aké. Druhou zložkou budú v názve spomínané overhead drepy. V ideálnom prípade by ste ich mali robiť so svojou telesnou váhou, ak však sám seba nedrepneš minimálne 10 krát bez prestávky, tak buď do zajtra schudneš, alebo si jednoducho na činku naložíš menej. Vyberte si.

AMRAP 20:
400m Run
Max Reps Bodyweight OHS

Aj Tebe pri OHS väčšinou padá činka dopredu?! Čo tak skúsiť pracovať viac ramenami a nesústrediť sa len na to či vládzu nožičky?!