Pondelky vo všeobecnosti asi nepatria k obľúbeným dňom, no zajtra sa poniektorí z Vás prebudia do týždňa, ktorý Vás zmení. Či pozitívne alebo negatívne, je nateraz veľmi ťažké odhadnúť. Niekoho totiž Open posilní, a niekoho zase zlomí. Isté je len to, že nás čaká 5 týždňový maratón driny, potu, vzájomnej podpory, sĺz, smiechu a hlavne elektrizujúcej atmosféry.

Odštartujeme ho však až v piatok, dovtedy môžeme o ňom len polemizovať a popri tom sa ešte snažiť doladiť formu. Verte mi, že to polemizovanie má v tomto prípade väčší zmysel, pretože s formou na Opene nebudete nikdy spokojní. A mám taký pocit, že tohoročný Open nás prefacká už prvým workoutom.

Ak nevieš, čo to v praxi znamená, tak príď v pondelok na tréning. Je možné, že Ti podobnú facku doprajú v každom zo štyroch kôl front squaty, alebo sa môže veľmi ľahko stať, že to spravia už wall bally. Alebo je tu možnosť, že ich prefackáš Ty, tým, že ich zvládneš v každom kole UNBROKEN. Vyber si…

4 Rounds For Time:
50 Double Unders
25 Wall Balls (9/6)
5 Front Squats (80/50)

Po pondelkovom workoute, nebudete musieť tieto pocity predstierať, pretože kombinácia wall ballov a front squatov dokáže zázraky…hoci aj na chvíľu…