Momentálne si ešte v hlavách premietate svoje (ne)úspešné vzpieračské pokusy, a možno máte v hlave už len to pivo, ktorým ste ich zapili, zapíjate?! Každopádne ak to dnes nevyšlo podľa Vašich predstáv, netreba mať hlavu v smútku, prišli ste, skúsili ste, život ide ďalej.

A ďalej pôjde aj náš tréningový plán, ktorý bude mať v nedeľu trochu opatrný začiatok. V desaťminútovom EMOMe sa zrejme nestihnete spotiť, no 5 striktných pressov s jednoručkami Vám dá určite zabrať. 5 opakovaní v každej minúte je však zvládnuteľný počet pre každého, otázne je či po dobu 10tich minút.

Druhá časť bude mať letný nádych a tak sa počas nej zákonite zapotíte podstatne viac ako v časti prvej. Ak si však na nej dáte záležať tak Vám možno prinesie ovocie v podobe okulahodiaceho six-packu, možno už v lete….roku 2022.

1)10min. EMOM:
5 DBs Strict Presses

2) 100 Hollow Rocks
Every time you break perform 25 Ab Mat Sit-Ups

Čo môžeš pre svoj six-pack urobiť dnes, neodkladaj na zajtra!!!