Priznajte sa, koľko „otčenášov“ a „zdravasov“ ste odriekli vrámci svojich modlitieb za to aby sme Vám do tréningov počas Regionálok nezaradili prvý z kvalifikačných workoutov?! Všetky, však?! V podstate Vám to aj vyšlo, počas Regionals sme tento event vynechali, možno zámerne a možno náhodou a možno naozaj zasiahla vyššia moc. Podstatné je, že sa mu nevyhnete a užijete si ho hneď v pondelok, aby ste mali o čom týždeň rozprávať. A o čom teda budete rozprávať?! Začnete určite behom, o tom aký bol nekonečný a ako sa Vám strašne nechcelo odbehnúť tých 1200m. Potom budete pokračovať tým, že ste sa v podstate tešili na druhú časť workoutu. Ale len do štvrtého kola, v ktorom si uvedomíte, že „háespeúčka“ (zvolenský výraz pre handstand push ups) už akosi unbroken nepôjdu, chest to bary rovnako a jediným vykúpením budú drepy. Potom si však uvedomíš, že aj tých drepov je akosi priveľa (presne 144) a pravdepodobne sa opäť začneš modliť, aby si to stihol do konca timecapu.

Regional Event 1
For time:
1200 m Run
Then 12 rounds of:
4 Strict handstand push-ups
8 Chest-to-bar pull-ups
12 Air Squats

Aby sme tým Vašim modlitbám pomohli, odbremeníme Vás od viest, v ktorých museli Regionals atléti tento workout absolvovať, všetky ostatné štandardy by ste však mali dodržať.