Viete Vy čo?! Doprajeme Vám aspoň raz aj na tréningu takú nedeľnú víkendovú pohodičku. Žiadne ťažké váhy, žiadny nekonečný workout, len taká „light“ 15minútovka(v skutočnosti len 7.5minúty) a dva cviky. Čo Vy na to?!

Určite aj Vám občas dobre padne trochu spomaliť a vyložiť si nohy na stôl. Tak prečo si ich rovno nevyložiť na box?! Nenarážam teraz na box jumps a dúfam, že ani Vy počas nich nenarazíte, ale na ring rows, ktoré budú vhodným doplnkom na zníženie tepu a precvičenie tak mocného cviku s kruhmi.

Áno aj pri nich si môžeš vyložiť nohy na box, alebo na lavičku v prípade, že Ti ich základná verzia pripadá príliš jednoduchá. Len si daj pozor na to aby to stále ako ring rows vyzeralo, a nezmenilo sa to na posmrtné kŕče Tvojho vianočného kapra.

V prípade box jumpov Vám dám len jednu radu, skáčte. Skáčte dostatočne vysoko a skáčte rýchlo, keďže si určite chcete tú nedeľnú pohodu okoreniť nejakým intervalovým rekordom.

5 rounds(90s on/90s off):
18/14 cal airbike
Max reps box jumps

Afterwod:
100 ring rows for quality

Po zhliadnutí tohto videa a jeho porozumení, už ring rows nebudeš nikdy podceňovať, tým som si viac než istý.