Klasický hero workout sme už v programingu nemali nejaký ten čas. Rád by som napísal, že je to kvôli tomu, že sa už minuli, no to by som musel klamať, a ja som v Vám predsa úprimný, len Vám občas nepoviem úplnú pravdu.

Workoutov s hrdinským podtónom je žiaľ stále viac než dosť, a postupne pribúdajú ďalšie a ďalšie. Ťažko povedať, či je to spôsobené prílišnou naivitou a odhodlaním zmeniť svet, ktorý si sami ničíme, alebo je to jednoducho dobou, v ktorej žijeme.

Smutným príkladom je aj Kielin Dunn, ktorý zomrel vo veku 19 rokov pri výkone služby v Afganistane. Neviem ako sa na tom boli v 19tich Vy, no ja si sám seba neviem predstaviť, že by som v tomto veku brázdil cudziu krajinu so zbraňou v ruke a nahováral si, že zmením svet. Vlastne asi si to neviem predstaviť v žiadnom veku. Možno aj preto som sa dožil 35tich rokov, mám ženu, prácu a strechu nad hlavou, pár priateľov, no a Dunn už má len workout, ktorým na neho jeho blízki spomínajú.

19min. AMRAP:
3 Muscle ups
1 Shuttle sprint (4m-9m-14m)
6 Burpee box jump overs (low box)
*On the burpees, jump over the box without touching it.

Verte, neverte, burpees nebudú tým najhorším v nedeľnom workoute, pretože po každom jednom budete musieť preskočiť box, tak aby ste sa ho nedotkli nohami a ideálne ani žiadnou inou časťou tela.