Snatche zohrali jednu z hlavných úloh v minulotýždňovom Open workoute. Ja viem, že 19.4 si budete pamätať najmä kvôli bar muscle upom, no či sa Vám to páči alebo nie, zvládnutie snatchov v prvej časti workoutu bolo extrémne dôležité. Rozhodovalo totiž o tom, koľko času Vám na bar Mu ostane.

Techník, teda lepšie povedané spôsobov akými ste sa snažili dostať činku jedným súvislým pohybom nad hlavu sme videli až priveľa a nie vždy išlo naozaj o techniku a nie vždy dokonca o snatche. Skúšali ste muscle snatche, poniektorí skúšali kombinovať snatch s clean & jerkom, no power snatchu ste sa z nejakého dôvodu vyhýbali.

A preto sa k nim túto sobotu vrátime a pomôžeme Vám zlepšiť sa v nich. V prvej časti si posvietime na ich techniku prevedenia a v druhej to pretavíte do praxe vo veľmi rýchlom a intenzívnom workoute, až nápadne podobnom workoutu 19.4.

1) Power Snatch
-climb to heavy 3 reps

2) 5min AMRAP:
5 Push Ups
5 Power Snatch (30/20)

Mat Fraser a 19.4, zrátajte si koľko muscle snatchov urobil…