S päťdesiatkami ste sa už tento týždeň stretli, dokonca s desiatimi naraz v jednom workoute. Ten ste zvládli statočne, keďže pre väčšinu z Vás nešlo o premiéru, no ste pripravení zvládnuť podobne statočne aj životnú päťdesiatku?!

Výnimočne sa dnes budem prihovárať najmä pánom, keďže ja sám mám už k päťdesiatke bližšie ako k osemnástke. Po dovŕšení tejto vekovej hranice sa musí muž pripraviť na nástrahy andropauzy. Hrozí mu napríklad tzv. syndróm unikajúceho vlaku. Ten sa prejavuje tak, že sa muži snažia svojmu okoliu, a hlavne sebe, dokázať, že nepatria do starého železa. Potrebujú si jednoducho dokázať, že ešte stále majú gule, ktoré už majú síce bližšie ku kolenám ako k pásu, no to ich v hre na frajerov neodrádza.

Okrem boja o svoje ego, musí muž bojovať aj s metabolickými zmenami, zvýšenou únavou, depresívnymi stavmi, biologickými zmenami. Vďaka jednej z nich sa napr. z mužov stávajú neškodní kovboji, pretože ich „pištole“ častejšie pod pásom visia ako strieľajú, a ak aj občas vystrelia, tak len naslepo, alebo do vreckovky.

Pre mužov to rozhodne nie je ľahké obdobie, no ak majú po svojom boku milujúcu partnerku, ideálne bojujúcu pre zmenu s menopauzou, tak túto etapu života zvládajú oveľa ľahšie.
Tak ako Vy zvládnete nedeľný workout ľahšie v dvojiciach ako keby ste ho mali každý absolvovať sám za seba. Lebo 25 wall ballov a toes to barov v jednom kole je oveľa znesiteľnejších ako 50, no nie?!

Partner WOD, 4 Rounds:
Run 400m (together)
50 Wall Balls (9/6)
50 Toes to Bar

Peter má síce už aj po 60tke, no vlásky má stále kučeravé ako za mlada, a možno aj preto je to stále frajer…