Máte nejaký neobľúbený zvuk, pri ktorom Vám naskočí husia koža rýchlosťou svetla?! Mimochodom bratia a sestry vegáni/vegetariáni používate aj Vy výraz „husia koža“?! Alebo je vo Vašich kruhoch zaužívaná skôr „hrachová šupka“, či „mandľové vrásky“?!

Poďme však späť k otravným zvukom. Pre predstavu, mám na mysli zvuky ako škrípanie zubov, sŕkanie polievky, vŕzganie pántov, zvuk lámajúceho sa polystyrenu alebo praskanie kĺbov. Pre mňa je to napríklad akákoľvek pieseň od Polemicu, je naozaj úplne jedno ktorá, keďže sa líšia len textami.

Medzi tieto zvuky by som teoreticky mohol zaradiť aj zvuk gymových časomier. Iste sa medzi Vami nájde niekto komu ten zvuk prekáža, pravdepodobne najviac pri začiatku workoutu. Na jeho konci je to skôr balzam na dušu. Ak Ti však prekáža v oboch prípadoch, tak si na sobotný tréning prines štuple do uší, pretože to pípanie budeš počuť viac ako často.

Postarajú sa o to štyri tabaty, v ktorých sa postupne potrápite s klikmi v stojke, drepmi na jednej nohe, klikmi bez stojky a výpadmi s preskokmi. Na prvý pohľad je zrejmé, že tie náročnejšie cviky Vás čakajú v úvode workoutu, no radšej sa pripravte na to, že kliky bez stojky budú chutiť po tých klikoch v stojke o čosi inak, a to isté bude platiť aj o výpadoch po drepoch na jednej nohe.

Tabata HSPU
Rest 1 minute
Tabata Pistols
Rest 1 minute
Tabata Push Ups
Rest 1 minute
Tabata Jumping lunges

Ak by Vám štyri nestačili, keďže s jedlom vraj rastie chuť, skúste si po tréningu piatu, bonusovú tabatu, v ktorej si doprajete milované angličáky.