Na úvod by som chcel pozdraviť najvernejších čitateľov, teda lepšie povedané čitateľky, ktoré prejavili ľútosť nad koncom komentov. Dali by ste sa síce zrátať na prstoch jednej ruky, no potešilo ma, že si ešte stále niekto nájde čas a číta moje (ne)zmyselné výlevy.

Na druhej strane je to len dôkaz toho, že nastal čas posunúť sa ďalej, aj keď možno som z Vašej strany očakával trochu väčšiu vzburu za ich zachovanie. Ale zrejme mám len prehnané očakávania, alebo bola ich výpovedná hodnota naozaj nulová, a možno Vám začnú chýbať až keď naozaj nebudú. Lebo až keď človek o niečo/niekoho príde, uvedomí si, že to/ho mal naozaj rád.

U mňa to platí presne rovnako, s niekoľkými výnimkami, medzi ktoré sa radia aj výpady. Bez nich si svoj život viem úplne v pohode predstaviť, keďže sú pre mňa tým, čo pre Supermana kryptonit. Jednoducho ma ubíjajú v akomkoľvek workoute, obzvlášť keď ich musím robiť s činkou. Ja viem, že bez nich nebudem mať silný zadok a nohy, ale mne bohato stačí, že ho/ich mám pekný a pevný.

To však neznamená, že sa výpadom vyhýbam, práve naopak! Nevyhol som sa im ani vo Vašom zajtrajšom workoute, hoci boli pre mňa aj v tomto prípade tým najväčším utrpením, a to som si myslel, že najviac sa budem trápiť s muscle upmi. Nuž ale Miško mienil, výpad mu plány zmenil. A tak si na zajtra pre istotu pripravte aj náhradný plán, aj keď ho možno nebudete potrebovať…

For Time:
10 Muscle Ups
20 Front Squats (70/47,5)
30 Front Rack In Place Lunges (70/47,5)
20 Front Squats (70/47,5)
10 Muscle Ups

Nemôžme mať všetko, ale mať toľko energie aj po 70tke ako Mick by som rozhodne mať chcel…