Raz si hore, raz si dole, chvíľu ide všetko veľmi rýchlo a niekedy zase veľmi pomaly, až sa to priam vlečie. Život niekedy pripomína horskú dráhu, na ktorej sa vozíme deň za dňom. Mimochodom viete prečo sa horská dráha nazýva horskou, keď len minimum z nich sa nachádza v horách?!

Ja viem, že je asi zbytočné sa nad tým zamýšľať, a je to asi také dôležité ako prísť na to, prečo je mliečna dráha mliečnou, keď mlieko okolo nej ani nešlo, ale vraj má všetko svoj dôvod a tak ma napadlo, že aj horská dráha by mala mať.

Možno naň prídete počas piatkového workoutu, ktorý vo Vás môže vyvolať pocity podobné jazde na spomínanej dráhe. Sit ups v kombinácii s ruskými twistami sa postarajú o kŕče v bruchu, šplhy na lano zase o adrenalín a 60s v stojke o pocit podobný tomu beztiažovému. A najlepšie na tom je, že za jeden „lístok“ si užijete tri kolá, čo viac si môžte na piatok priať?!

3 Rounds:
30 Abmat Sit Ups
30 Russian Twist (10/5)
3 Rope Climb
60 sec. Handstand Hold

Šplh na lano nie je vôbec taký komplikovaný ako sa na prvý pohľad zdá, stačí len vedieť, čo má robiť pravá a čo ľavá noha…