V živote človeka sú okamihy, na ktoré sa teší, pretože vie, že z nich bude mať dobrý pocit. Sú však aj okamihy, na ktoré sa vyslovene neteší, pretože ich musí zažiť naozaj len preto, že musí. A potom sú okamihy, na ktoré sa teší, no v priebehu nich zistí, že ten pocit radosti nemal až tak preháňať, lebo realita je akosi iná, bolestivejšia.

Po osobnej skúsenosti s pondelkovým workoutom, ho môžem smelo zaradiť práve do tejto kategórie. Aby som nepodával dezinformácie, absolvoval som ho v trochu inom workoutovom formáte, no cviky, váhy a počet opakovaní ostali nezmenené.

Najväčším strašiakom boli pre mňa thrustre, pretože sú to f.cking thrustre, a s dumbbellmi namiesto činky sú double f.cking. Tešil som sa však na bar MU, ktoré mám rád, od doby ako mi ako tak idú, no a burpee DL som vnímal ako nútenú prestávku medzi thrustrami a hrazdou. Do workoutu som šiel s cieľom udržať všetko unbroken.

3,2,1…Prvé kolo, thrustre prekvapivo v pohode, DL tiež, bar MU s námahou, ale tiež sa podarili UB. Tretie kolo, thrustre stále bez nejakých problémov, burpee DL začali byť s každým pribúdajúcim kolom akési ťažšie, bar MU 2+1, aj keď vôľa spraviť ich naraz bola veľmi silná.

Piate kolo, thrustre s námahou, ale stále naraz, burpee DL?! Kto do Márie vymyslel tento cvik?! Bar MU, jeden z päty vytiahnutý a po dlhšej pauze dva naraz, lebo rozdeliť ich by bolelo viac pád z hrazdy.

O ostatných kolách Vám písať nebudem, bolo ich ešte niekoľko, no keďže chcem aby ste zajtra prišli vo veľkom počte na tréning, pocity z nich si nechám pre seba, prípadne Vám ich odhalím pred tabuľou…

12 AMRAP:
9 DB Thrusters (2×22,5/2×15)
6 DB Burpee Deadlift (2×22,5/2×15)
3 Bar Muscle Ups

Facky na tréningoch určite lietať nebudú, no možno sa Vám konečne podarí vyletieť na hrazdu a zvládnuť prvý bar MU, aj keď to vôbec neočakávate…