Včera som Vás nabádal k tomu aby ste si zrekapitulovali rok 2018, dnes sa pokúsim ja zrekapitulovať tento týždeň z hľadiska workoutov, ktoré ste absolvovali. Na pondelkovú tímovku mnohí ešte s radosťou spomínate, a tak Vám zrejme netreba pripomínať, že okrem iného ste v nej robili drepy s výskokom, pri ktorých ste mali na chrbte prázdnu činku a snatche s DB. V stredu ste pre zmenu mali vrámci workoutu 90 push pressov s DB. Vo štvrtok ste pracovali na zlepšení techniky power cleanu a v siedmich sériách po troch opakovaniach ste robili ťažké hang power cleany.

Piatok bol v znamení thrustrov a power snatchov a v sobotu ste sa snažili nájsť svoj snatchový balance. To, či sa Vám to podarilo zistíme v nedeľu, keďže v tento deň budete snatchovať pekne krásne do drepu. Suma sumárum, vzpierali ste šesť dní zo siedmich, a v ten jeden sme mali zatvorené, lebo by ste sa aj tak nedokázali odlepiť od kresiel a gaučov.

A na základe týchto faktov sa teraz gentlemansky dohodneme, že ešte raz mi niekto povie, že málo vzpierate, tak si môže dať hneď jednu za ucho, pretože ho to bude bolieť podstatne menej ako môj pohľad, ktorý mu z lásky venujem. Ak by Vám to ešte stále nedochádzalo, tak je najvyšší čas uvedomiť si, že vzpieranie nie je len o maximálkach, pretože tie sú Vám v bežnom tréningu takmer na nič. Oveľa dôležitejšie je, ako dokážete pracovať s ľahkými až stredne ťažkými váhami vo workoutoch.

A presne o tom bude aj nedeľný wod, v ktorom Vám squat snatche doplnia striktné ring dipy a ja Vám garantujem, že z kola na kolo budú pre Vás tie snatche ťažšie a ťažšie, a pri tých posledných budeš mať možno dokonca pocit, že snatchuješ svoje 1RM.

AMRAP 15:
7 Squat snatches (75/50)
14 Strict ring dips

Že činky, ťažké váhy a vzpieranie škodia ženskej kráse?! Omyl, veľký omyl a tu je dôkaz, že opak je pravdou!