Aj Vám sa vyhrážali v detstve rodičia, že dostanete 5 a 20 po zadku?! Že niekoľkokrát denne?! Ale bolo Vám to jedno, pretože ste vedeli, že je to len a len vyhrážka, a že k násiliu nedôjde, pretože Vaši rodičia boli príliš mäkkí na to aby Vás udreli?!

My k Vám rozhodne mäkkí nebudeme a v piatok Vám tých 5 a 20 naložíme hneď niekoľkokrát. Ja viem, že ste dospelí a taký dobrý výprask je Vám už viac ako po vôli, no ten náš sa zaobíde bez bičíkov, pút, klepcov a obojkov. Ak si však nedáte pozor na techniku, tak Vaše zadky ten výprask pocítia podstatne viac ako keby sme Vám ich zbičovali (ale môžme si to overiť v praxi, ak sa nájde dobrovoľník, teda radšej dobrovoľníčka?!).

Piatok totiž bude v znamení sit upov. Tie prvé budete robiť s abmatom na zemi, a tie druhé zavesení na kruhoch, pretože muscle up je v podstate veľmi rýchly sit up vo vzduchu. Samozrejme za zadok si dávajte pozor hlavne pri tých prvých a držte ho celý čas na zemi, pri tých druhých, muscle upových sa pre zmenu radšej poriadne držte kruhov, pretože abmaty už pod nimi mať nebudete a ten pád by dosť bolel. A v tomto prípade žiaľ neplatí, že čo bolí, to rastie…

AMRAP 12:
20 Abmat Sit Ups
5 Strict Muscle Ups

13 striktných MU zrejme na svetový rekord nestačí, ale na zajtrajší workout by to stačilo úplne v pohode…