Kým sa rozhodnete, že sa v nedeľu večer neosprchujete, aby ste sa cítili v pondelok viac, tak prosím tento nápad stopnite ešte v jeho zárodku, pretože nie je cítiť ako cítiť. A konkrétne v tomto prípade by ste mali cítiť skôr váhu svojich telesných schránok, ako ich pach.

Najintenzívnejšie ju zrejme pocítite už v počiatku pondelkového workoutu, pretože ho odštartujete 50timi striktnými zhybmi. Áno robili ste ich v piatok, ale kto z Vás ich spravil dokopy 50?! Ostalo ticho…rozdiel bude aj v tom, že tentokrát si ich budete musieť rozdeliť podľa svojho uváženia a podľa svojich možností. Žiadne minútové intervaly, žiadne l-sity medzi sériami.

Po nich nasleduje 100 klikov a je dosť možné, že počas nich nadobudnete pocit, že akosi oťažievate. Nedajte sa zmiasť, za 5 minút ešte nikto 5 kíl nepribral, takže tento pocit sa dostaví len preto, že Vaše ramená budú slabnúť každým jedným opakovaním. Pozitívne je, že po stom kliku ich už nebudete potrebovať, pretože na záver urobíte už „len“ 150 drepov.

For time:
50 Strict pull ups
100 Push ups
150 Air squats

Možno ich v pondelok nespravíš 50, ale každé jedno opakovanie sa počíta, obzvlášť ak sa Ti podarí to úplne prvé…