Bezváhový utorok vystrieda ťažkotonážna streda. Pôvodne som chcel použiť prívlastok ťažkopádna, ale keďže máte pred sebou „heavy day“, tak tona sa hodí podstatne viac. A to aj napriek tomu, že nie každému sa podarí tú tonu v stredu navzpierať.

V prvej časti sa k tone zrejme nepriblíži nik, pretože bude zameraná na striktný press a z nedávneho CF Total workoutu viete, že pri tomto pohybe sa unavíte veľmi skoro. Prirovnal by som to k pocitu, ktorý zažívajú najmä dámy, keď sa ich drahí po prvom kole otočia na druhú stranu a zaspia, a ony by mali energiu aj na kolo druhé, tretie a možno aj štvrté. V prípade stredajších pressov príde tento pocit možno ešte skôr, keďže v každom intervale budú tri opakovania.

V časti druhej si to však budete môcť vynahradiť a poniektorým sa Vám zrejme podarí dosiahnuť spomínanú….tonu. Pri front squatoch to budete mať podstatne „jednoduchšie“ a to aj napriek tomu, že v každom intervale spravíte „len“ jeden drep. Keď však začneš na 125tich kilách, tonu máš po ôsmych opakovaniach zaručenú.

1)Each 90 sec.:
8×3 Strict Press
2)Each 90 sec.:
8×1 Front Squat

Pre bohatiera Dmitryho by zrejme nebola tona nereálna ani pri striktnom presse a dokonca by mu k nej stačilo len sedem opakovaní…