Po výdatnej mikulášskej nádielke v piatok zvýšime intenzitu a skrátime čas workoutu. Znie to neuveriteľne?! Nemalo by! Netvrdím, že štvrtkový worokout nebol intenzívny, ale bola to tímovka a tá Ti takmer vždy poskytne istý čas na oddych, lebo každý chvíľku ťahá Ivku…teda pílku…s Ivkou by to bolo o inej tímovke a ťahala by pravdepodobne len ona.

Každopádne v piatok budete ťahať každý sám za seba, alebo krajšie povedané, za svoj povraz, povrázok a keďže je už von dosť veľká zima, tak niektorí aj za nitky. Tým pádom z workoutu vypadáva čas na oddych a Ty si dopraješ intenzívnejší zážitok. Zároveň Ťa nebude nikto brzdiť v rozlete, a preto môžeš ísť od prvého double undra po posledný chest to bar zhyb s vetrom o preteky. Budem Vám držať palce aby ste tie preteky vyhrali, a Vy si držte palce aby ste z tej hrazdy nespadli…

4 Rounds for time of:
40 Double Unders
20 Abmat sit-ups
10 C2B Pull Ups

Zhyby už ako tak zvládaš, ale ch2b ani náhodou?! Čo tak namiesto pravidelného potréningového vykecávania sa na bikeoch, skúsiť niektorý z nasledujúcich cvikov?!