Hnev, jeden zo siedmych smrteľných hriechov je silnou afektívnou ľudskou reakciou na urážku, frustráciu, alebo inú negatívnu životnú situáciu. Prejavy hnevu často vedú k narušeniu ľudských vzťahov, a môžu viesť k izolácii až k osamelosti. Aj keď prejavy hnevu majú často svoj dôvod, sú väčšinou prehnané a neprimerané k situácii, ktorá ich vyvolala.

To si však uvedomíme až s odstupom času, keď sa zamyslíme nad tým, čo nás nas…hnevalo. Iste existujú ľudia, ktorí si to neuvedomia nikdy, tzv. samonasieračské typy, ktorých dokáže nahnevať aj to, že ráno vyšlo slnko, alebo to, že ich už dlho niečo nenasr…hnevalo. A hľadajú zámienku vo všetkom a všetkých len aby sa mohli poriadne naštvať.

Mne osobne je však bližší presný opak. Čo tak eliminovať podnety k hnevu na minimum?! A ak je to potrebné, tak sa rozčuľovať len nad tým, čo dokážem ovplyvniť. Verte mi, že sa Vám bude žiť ľahšie, pretože Vy nemôžete za to, že Váš sused je idiot a ani za to, že cez víkend prší hoci cez pracovný týždeň bolo počasie ako z rozprávky.

Som presvedčený o tom, že razom sa u Vás výskyt hnevu zníži minimálne o 50% a Vy nezomriete na infarkt v 50tke, ale až v 60tke. A že Vám ten hnev bude chýbať?! Skúste z neho spraviť pozitívum. Tak napríklad pozitívne nasr…ť by Vás mohlo zistenie, že po troch rokoch crossfitu neviete spraviť muscle up na kruhoch a niekto to zvládol po mesiaci ako nič. V tomto prípade máte na hnev plné právo, pretože je to vec, ktorú viete ovplyvniť. A môžete začať už na štvrtkovom tréningu…

3 Rounds for time of:
7 Strict muscle-ups
50 Air squats
150 Single Unders

K vzbudeniu hnevu stačí niekedy naozaj málo, možno aj nevinná otázka: „Zlatko, mám veľký zadok…?“