Ruku hore, kto nechcel byť v detstve aspoň na chvíľu Snehulienkou?! A teraz huku hore kto nechcel byť aspoň na chvíľu so Snehulienkou?! Výborne, teraz keď sú všetky ruky dole, môžem pokračovať a v podstate Vám splniť jeden z detských snov.

V sobotu sa ňou na nejaký čas stanete, stačí keď si každé jedno kolo sobotného workoutu predstavíte ako jedného zo siedmych trpaslíkov. V prvom kole to bude „Vedko“, lebo tesne pred prvým kolom budete určite špekulovať akú taktiku na workout zvoliť, koľko by Vám to malo trvať a akú váhu budete mať na činke.

Kolo druhé Vám bude pripomínať „Spachtoša“, pretože Vami zvolená taktika bude určite príliš opatrná a tempo, ktoré zvolíte bude uspávajúce. V treťom kole to začnete preháňať s magnéziom, lebo budete mať pocit, že to s ním pôjde ľahšie, no magnézium aj za ušami Vás len rozkýcha ako trpaslíka menom „Hapčí“.

Štvrté kolo Vám už pôjde dosť na nervy a tak začnete hundrať aj na to, že tráva je zelená, nebo je modré a gym bude plný „Dudrošov“. Veľmi rýchlo však pochopíte, že zbytočné rečnenie Vám nepomôže a musíte sa spoľahnúť len na svoje sily, aby ste vyplašení ako „Plaškovia“ nechceli náhodou skončiť workout predčasne.

Kolo s poradovým číslom šesť prinesie so sebou konečne aj prvé pozitívne pocity, dokonca možno pocity šťastia z toho, že Vás čaká už len jeden a pol kola. Len pozor aby endorfínmi prešpikovaní „Šťastkovia“ posledné dve kolá neprepálili a po poslednom opakovaní nepotrebovali všetci do jedného „Kýbliky“.

7 Rounds:
10 Sumo Deadlift High Pulls (35/25)
5 Strict pull ups
5 Kipping pull ups
10 Push Presses (35/25)

Po sobotnom workoute sa možno budete cítiť podobne, no verte mi, že alkoholom to nezachránite!